MotoPress

Yamaha YZF R6 2001comentarii daca aveti?

      Ca într-o bătălie continua de la acea vreme, Suzuki si Honda au făcut cele mai recente miscari. Suzuki cu al său ,complet nou GSX-R600 2001 și Honda cu al ei substanțial revizuit (trecerea de la carburație la injecție)CBR600F4i  2001.

                 Yamaha, care se află în partea superioară a acestei clase, în urma introducerii uimitoarei R6 cu doar doi ani în urmă, nu este pregătită încă să introducă un model nou.

                 Cu toate acestea, într-un efort de a rămâne în frunte, Yamaha a adus modificări semnificative lui R6 pentru anul 2001.

                 Noul R6 a pierdut 2 Kg ,inginerii Yamaha au instalat o baterie mai ușoară și un nou jug , de data aceasta din aluminiu (anii trecuți a fost din oțel).

                O atenție speciala s-a acordat puterii și livrării acesteia, prin urmare, Yamaha a instalat biele noi și pistoane forjate noi -un lucru interesant în modificările motorului care include un piston mai înalt și o biela mai scurtă, care să mențină rata de compresie exact ca motocicleta din anul precedent.  Suprafața pistonului a fost tratata cu alumita (procedeu inventat de Hayashi Ootuki ) pentru disiparea mai eficienta a căldurii și frecarii reduse cu peretele cilindrului.

                De asemenea s-au facut noi setări carburatoarelor si aprinderii complementand astfel modificările interne ale motorului.

                In ceea ce priveste aspectul, singurele modificari aduse sunt stopul pe led si oglinzile retrovizoare care au fost imprumutate de pe Yamaha YZF R1. Spre deosebire de vechile oglinzi acestea se extind mai spre in afara oferind o mai buna vizibilitate in spatele motocicletei.

                 Pentru anul 2001 Yamaha R6 isi pastreaza caracteristicile șasiului de anul precedent 2000. Acesta este un compliment ,deoarece acest șasiu ,la acea vreme a setat un nou standard in ceea ce privește manevrabilitatea în regim de circuit.

     Mai jos aveți un video din 1999 cu YAMAHA R6 1999 întrucât din 2001 nu am găsit.

            Sa vedem acum câteva specificații ale motocicletei:

   Model:Yamaha YZF-600 R6

   An:2001

   Motor: Racire lichid, 4T, DOHC, 4 supape/cilindru

   Capacitate cilindrica: 599CC

   Alezaj x cursă: 65.5 x 44.5 mm

   Rata de compresie: 12.4:1

   Inductie carburant: Injectie 38mm

    Putere maxima: 123 Cp 89.7 kW la 13000 rpm

   Transmisie: 6 trepte  /  lant

   Suspensie fata: 43mm adjustabila, Cursa 235 mm

   Frana fata:          2 discuri x 298mm 2 etrieri 4 pistoane

   Frana spate:       1 disc 220mm 1 etrier 1 piston

   Anvelopa fata:    120/60-17

   Anvelopa spate: 180/55-17

   Greutate fara lichide:     162 kg

   Capacitate rezervor:       17 Litri

   Consum mediu:                18.8 km/lit

   De la 0 m la 403 m:           10.8 sec

   Viteza maxima:          262.4 km/h

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Un”like” ne-ar ajuta enorm.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Informatii Si Impresii Moto