MotoPress

Tehnologie noua Kawasaki ZX10R 2011

          Kawasaki Heavy Industries este o corporație internațională cu sediul în Japonia.
Compania este numita după fondatorul său Shozo Kawasaki si nu are nici o legătură cu orașul Kawasaki, Kanagawa.

          Chiar dacă inițial a început ca o companie de construcții navale, liniile sale cele mai vizibile de produse de larg consum sunt motocicletele și toate vehiculele de teren, cu toate că societatea și filialele sale, fabrica ambarcațiuni personale, nave maritime, instalații industriale, tractoare, trenuri, motoare mici, și in industria aerospațiala, echipamente (inclusiv aeronave militare).Dar sa revenim la oile noastre.

       Noul ZX10R este prima motocicleta complet construita de Kawasaki de la prima aparitia a ei in 2004.

        Noul ZX10R este construit de la zero.Unul dintre obiectivele cheie pentru Kawasaki  a fost de a obține controlul maxim al pilotului asupra motocicletei iar acest lucru este realizat prin inpletirea ultimilor tehnologii si piese componente cu îndemânarea pilotului.

       Ingredientul principal pentru aceasta este feedback-ul superb al șasiului.Noul cadru de tip Twin-Spar din aluminiu ofera un feedback și o stabilitate mai buna decât înainte, prin urmare, rezultatul este: MULT CONTROL asupra mașinăriei. In afară de asta noul cadru face mult mai ușoara configurarea suspensiei pentru diferite situații de pilotare.

          Suspensia fata este de asemenea noua si este adoptata cu succes avand o tehnologie care a fost prima data utilizata pe ZX6R, adaugand la aceasta amortizorul spate complet ajustabil care este montat orizontal fata de pamant si o noua bascula, sa fii sigur ca vei dobandi incredere in aceasta superba masinarie.

         Ca sa te ajute si mai mult sa domini concurenta, Kawasaki ZX10R a adoptat un sistem multiplu de senzori care acomodeaza o noua forma de control a tractiunii (SKTC) care permite pilotului sa maximizeze acceleratia in toate conditiile de drum.

         Acolo unde TCS (sistem de control al tractiunii) este facut pentru siguranta , SKTRC este adoptat sa controleze si o viteza mai mare in timpul curbelor. Pentru a intelege ce este SKTRC urmareste filmuletul de mai jos.

       

           Noul Kawasaki ZX10R foloseste trei noi tipuri de control al tractiunii care asigura o tractiune impecabila in toate conditiile de PLOAIE-CIRCUIT, PLOAIE-ORAS,CIRCUIT-USCAT, ORAS-USCAT.

           Alt lucru interesant al sistemului de senzori de care vorbim, este faptul ca senzorii incearca sa intuiasca urmatoarea miscare a pilotului in raport cu conditiile de circuit. CDI-ul face acest lucru. Un exemplu este faptul ca el poate calcula diferenta dintre viteza de rotatie a rotii din fata in comparatie cu cea din spate, deschiderea acceleratiei, inclinatia motocicletei ,turatiile motorului si multe altele, astfel ZX10R-ul stie in ce situatie te afli si se adapteaza situatiei.

Comments are closed.

Informatii Si Impresii Moto