MotoPress

Kawasaki ZX6R Ninja 2000 un scurt comentariu de comparatie

    Kawasaki ZX6R Ninja 2000 un scurt comentariu de comparatie          

Kawasaki ZX-6R Ninja a fost întotdeauna una dintre motocicletele cele mai populare în această categorie mijlocie de 600 cc și a fost întotdeauna evaluata ca o motocicleta versatila. Odată cu introducerea modelului 2001 nu s-a schimbat prea mult în această privință.

In anul 2000, Zx-ul a primit o noua bascula,amortizorul spate a fost imbunatatit , propulsorul (motorul) a suferit mici modificări iar din punct de vedere al aspectului a primit o noua înfățișare.

Din pacate, cei de la Kawasaki, în ciuda modificărilor făcute nu au reușit sa devanseze concurenta deoarece in regim de circuit ZX6R-ul a fost pur și simplu spulberat de cei de la Yamaha, modelul concurent fiind YZF-R6. De fapt, sa mergem mai departe cu comparațiile și sa facem un clasament pe greutate al motocicletelor concurente pentru anul 2000. (kilogramele sunt valabile doar cu rezervorul plin).

Kawasaki ZX-6R 198 kilograme
Suzuki GSX-R 600 192 kilograme
Honda CBR 600 F4 193 kilograme
Yamaha R6 195 kilograme

Dupa cum puteti vedea, la acest capitol ZX-6R-ul se afla intr-un handicap, greutatea reducând serios din cei 109 CP ( ATENTIE! 109CP avea in anul 2000 cand a iesit pe porțile fabricii)

Avantajul acestei motociclete il constituie confortul. In ceea ce privește condițiile de drum lung, este mai blândă decât concurenta care te scoate din minti adesea doar dupa 250 de kilometri parcursi.

Un alt punct forte este sistemul de franare, motocicleta folosind pe fata doua discuri de frana cu diametrul de 300 mm si 2 etrieri cu 3 pistoane fiecare. Tineti cont ca CBR600F4, GSXR600SRAD si YZF R6 au doar 2 pistoane pentru un singur etrier ceea ce il face pe ZX6R superior in durata de frânare stradala. In conditii de strada, luand in vedere confortul si franarea, motocicleta este perfecta pentru un novice.

Kawasaki ZX-6R Ninja date tehnice

Model: Kawasaki ZX-6R

An fabricatie: 2000

Motor: Racire lichid, 4T, 4Cilindri in linie, DOHC, 4 supape pe cilindru

Capacitate cilindrica: 599CC

Alezaj x Cursa: 66 x 43.8 mm

Compresie: 12.8:1

Inductie carburant:4 carburatoare Mikuni BDSR36R

Putere maxima: 109 CP 81.6 kW la 12500 rpm

Transmisie: 6 trepte / Lant

Sunspensie fata: 46 mm

Frana fata: 2 discuri x 300mm 6 pistoane 2 etrieri

Frana spate:1 disc x 220mm 1 etrier 1 piston

Cauciuc fata: 120/65 ZR17

Cauciuc spate: 180/55 ZR17

Greutate fara lichide: 171 Kg

Capacitate rezervor: 18 Litri

Consum carburant: 16 Km/Litru

402 m cu plecare de pe loc: 10.9 secunde

Viteza maxima :258 Km/h

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Informatii Si Impresii Moto