MotoPress

Intre Yamaha YZF125R si Honda CBR125R


In anii  pe care-i traim s-a produs o dezvoltare, fără precedent, a producţiei industriale cu tehnologie avansata. Imi aduc aminte ca atunci cand eram adolescent existau alte tipuri de motociclete pentru categoria mezina gen: 125cmc, 250 cmc. pentru incepatori yamaha yzf125 r Visam cu ochii deschisi la o Yamaha RD125, la Kawasaki AR125, sau poate chiar la un Yamaha RZ250, iar daca erai un visător notoriu si cu imaginatie ceva mai bogata, puteai sa te inchipui pe o Yamaha TZR 250cmc, rulând pe șușale ca piloții adevărați, motociclete de care unii dintre noi nici macar nu au auzit, darămi-te să se mai și dea. Vremurile însă, s-au schimbat, iar acum motocicletele de 125 le poti confunda usor cu cele 600 cmc super sport, asta dacă nu cumva ești un veleitar, pentru că după sunetul din tobă, dimensiuni și altele, poți realiza cu lejeritate cam ce fel de cilindree are acea mobră care se aude și care se vede mai apoi! De aceea, Yamaha vine sa intampine viitoarea generatie de motociclisti tineri și mai ales, începători, sau dornici de oareșice economii la benzină cu un model impresionant: Yamaha YZF 125R, care arata efectiv superb ca estetică, ca design, cu o ciclistică și  un comportament excelent in curbe, cu un motor monocilindric enervant de  agresiv si  de inalta performanta tehnică, cu frane destul de puternice, cu un look care ”te da pe spate”, vine sa contracandideze rivala de la Honda Model CBR125R.Pe scurt, una bucata motoreta, aproape perfecta, asta doar pentru ca nu exista perfectiune. Sunt convins că tinerii o vor prefera pentru că au în ei celebrul ”sangre caliente”, iar cei maturi pentru că își vor aduce aminte de anii în care prin vene curgea un astfel de sângeJ.Cu un asemenea model, Federatia Romana de Motociclism ar putea organiza o competite națională Yamaha YZF clasa 125R Challenge.Și cu putin devotament din partea unor sponsori interesați și pasionați de acest domeniu nimic nu este imposibil. Îmi place să cred că atât devotamentul, cât mai ales, pasiunea, interesul pentru domeniul moto se cultivă întocmai ca roșiile sau castravețiisau fructele. Nu e suficient doar să semeni și atât! Trebuie udat, prășit, supravegheat, cules în cele din urmă roadele. Domeniul acesta, pe teritoriul românesc, este încă virgin, întocmai ca o fecioară pe care încă nu sa pus nici măcar mâna, ci doar privirea. Un sponsor inteligent va investi în motociclismul românesc cu încredere, pentru că în timp, ”culesul” nu va consta în roșii sau în castraveți sau în fructe, ci în rezultate deosebite, în performanțe naționale și internaționale, și, de ce nu, în BANI!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Informatii Si Impresii Moto