MotoPress

Suzuki Gsxr 1000 2012 tehnologie de varf

 Suzuki Gsxr 1000 2012 tehnologie de varf

Gsxr 1000 intotdeauna a fost aclamat ca un performer de top.

              Suzuki GSXR1000 pentru 2012, întruchipează perfect moralitatea care a creat legenda GSXR. Este dotat cu progresele tehnologice pentru performante mai bune pe circuit.

             Cele mai recente tehnologii de MotoGP a permis Suzuki sa faca pistoanele cu 11% mai ușoare, fără a compromite durabilitatea acestora.

             O nouă si optimizata axa cu came de evacuare, creste potentialul de performanta pe circuit.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             Orificiile de ventilație din blocul motor sunt mai mari si au o noua formă pentagonală, o zonă de deschidere mai mare inseamna o greutate mai mică și si un mai bun fluxul de aer.

             Sistemul de evacuare este considerabil mai usor ,ceea ce inseamna o dinamica mai buna , care cuplata cu noua lungime a tevii de esapament și noile setări pentru modulul de control electronic ,oferă mai multă putere la turatii medii și mici.

              Aceste progrese reduc pierderile mecanice și pierderile de pompare, imbunatatesc eficiența de ardere, rezultatul fiind mai multă putere și o accelerație mai rapidă la turații medii dar și o performanță mai bună pe pista de circuit.

           Economia de combustibil este cu 8% mai buna.

           Motocicleta foloseste sasiul din aluminiu de tip twinspar care are un design compact, care a  ajutat construirea 

unei legende GSXR1000.

            Cel mai scurt ampatament (ampatament inseamna distanța dintre axele osiilor extreme ale unui vehicul)din categorie,  înseamnă manevrarea agila, pe pista de circuit.

            Frânele față ,sunt nou dotate cu etrieri Brembo monobloc cu sistem radial de pompare a lichidului de frana , care Conferă un feedback mult mai bun pilotului.

            Grosimea discurilor de frana a fost redusa de la 5.5mm la 5 mm.

             Pe principiul “o imagine o mie de cuvinte” sa urmarim video-ul de mai jos sa vedem cu ochii nostrii ce aduce 

tehnologia de ultima ora.

             Daca va placut articolul un umil LIKE ar fi foarte multumitor.

)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Informatii Si Impresii Moto