MotoPress

De ce preferam motociclete vechi cu carene ,si nu preferam motociclete vechi naked clasice?

        De multe ori mi-am pus intrebarea.Suzuki GSX 1100E 81  1

       De ce la noi nu sunt preferate motocicletele vechi clasice , si preferam street carenate(ZZR600,CBR600,GSXR..etc)de prin anii 1990,care sunt in marea majoritate intr-o stare jalnica?

          Cu 1000 euro(chiar si mai putin) poti cumpara din Germania,Olanda,Marea Britanie, un GPZ900,GSX750EF,CB900 Boldor,in stare destul de buna. Oare din cauza consumului?

       Intradevar, au un consum mai gpz1100turbomare,dar nu cred ca se gandeste cineva la consum  atat timp cat bugetul de achizitie pentru mobra este sufocat.Daca ne-am gandi la consum,am cumpara scutere,mopede cu pedale,sau biciclete.

         Cumparam cu 1000 euro un ZZR 600 cu reumatism la toate incheieturile(jug,roata,bascula)necesitand bai cu namol  la intervale de timp destul de apropiate,asta ca sa nu spun ca,majoritatea din ele necesita terapii intensive URGENTE.

        Probabil, carenatele, sunt associate cu aspiratoare de 1986-bmw-k75fetite.Dar ce se va intampla cand fetitele vor invata tipul si anul fabricatiei a motocicletei,si in cele din urma, daca carenele sunt  originale sau fibra? Gixerul,  vopsit smechereste(cu spray) probabil isi va pierde din aspiratie,prin urmare “aspiratorul “nu va mai functiona.

        In acelasi timp, carenele,care dau aspectul unei motociclete,sunt jalnice, din punct de vedere al aspectului si al sigurantei.

        N-ar fi mai intelept, sa cumparam ceea ce ne este util,cu o suma modica?

1982-cb900fc

Yamaha XJ750 Sega

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Informatii Si Impresii Moto