MotoPress

Despre Motociclete Kawasaki ZX-7R

Despre Motociclete Kawasaki ZX-7R

Motocicleta Kawasaki ZX – 7R este dovada că o motocicleta nu trebuie să fie de ultima generatie , mai ușoara și mai puternica pentru a fi populara . Kawasaki ZX -7R a fost a fost mult inferioara in comparatie cu  Motocicleta Suzuki GSX – R750 atunci când a fost lansata în 1996 și nu a fost niciodată actualizată în mod semnificativ până când a fost eliminată în 2003 . Dar oamenii le iubesc si au cumparat motociclete Kawasaki ZX 7R , deoarece le-a placut design-ul si faptul ca este o motocicleta excelenta pentru sosea.

Motocicleta Kawasaki ZX – 7R este răcit cu lichid , motorizare patru in linie si are 110CP la roata din spate ceea ce înseamnă că este o motocicleta rapida . Carburatoarele de pe Kawasaki ZX 7R Ninja sunt renumite pentru trei lucruri . În primul rând o , livrare buna a amestecului , în al doilea rând , este posibila nefunctionarea corecta , deoarece acestea se supune efectului de inghet în condiții de umiditate – frig si al treilea , daca sunt neglijate pot suferi  probleme care pot fi al naibii de complexe de remediat.Despre carburatoare de motociclete Kawasaki vom vorbi intr-ul alt articol

Motocicletele Kawasaki vechi, in general o greutate mai mare în comparație cu concurenta, dar sunt stabile și au un comportament de invidiat pe sosea . Furca fata la motociclete Kawasaki este incredibil de precisa și comunicativa, ceea ce emana foarte multa incredere pilotului . Daca se monteaza pneuri cu profil ascuțit motocicleta va avea o manevrabilitate mult mai buna,  altfel este destul de greu sa faca fata concurentei . Frânele sunt bune atata timp cat nu sunt neglijate din punc de vedere al calitati placuteleor de frana , si binenteles, un foarte mare rol poarta si setarea furcii.

Poziția de condus este destul de sport , old-school – Capul jos , fundul în sus și saua subțire . Unii oameni considera ca Kawasaki ZX 7R este confortabil , dar nu toti au aceeasi parere despre unele modele de motociclete Kawasaki . Spatiul alocat pilotului este generos , dar există puțin spațiu pentru picioarele  pasagerului prin urmare va sta ghemuit. Ceasurile nu sunt asezate  bine , iti ia destul timp sa te obisnuiesti, oglinzile sunt relativ proaste din punct de vedere al vizibilitatii și farurile nu sunt chiar atat de bune pe cat promit ca sunt.

Fiabilitatea este buna ; dar calitatea de constructie este mai puțin impresionantă . Jos , galeriile ruginesc usor , vopseaua de pe jante și etrieri se decojeste  singura, rulmenții șasiului nu s-au uns in fabrica atunci când Kawasaki ZX – 7R a fost expus in showrom și suspensia devine fada destul de repede. Necesita atentie.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Informatii Si Impresii Moto